Subject: FW: Palve esmase hinnangu / esialgsete nõuannete saamiseks Tännasilma külas asuva kinnistu liikluslahendusele
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 07:38:46 +0300

Tere.

Edastan registreerimiseks. Tartu maakond.

Tervitades

Merike

From: Tarmu Kurm <[email-masked]>
Sent: Sunday, May 19, 2024 1:23 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Palve esmase hinnangu / esialgsete nõuannete saamiseks Tännasilma 
külas asuva kinnistu liikluslahendusele

Lugupeetud Merike Joonsaar!

Pöördun Teie poole ASist RRLektus (Meie toidukaubad).

Meie ettevõte kaalub Elva vallas, Tännasilma külas, aadressil Õhtu tn 2 
(60501:004:0145) asuvast kinnistust ühe osa välja mõõdistamist ja selle 
soetamist, et sinna rajada väike kogukonnapood.

Oleme kohtunud Elva vallavalitsuse esindajatega ja saanud kohalikult 
omavalitsuselt soovituse/esmase heakskiidu plaanile (sh detailplaneeringu 
algatamine ja kinnistu sihtotstarbe muutmine).

Etteruttavalt olgu öeldud, et olen teadlik asjaajamise etappide loogikast ja 
mõistan seda, et omavalitsus kaasab Transpordiameti detailplaneeringu 
menetlusse ja alles siis saab Transpordiamet kujundada oma lõpliku 
seisukoha.

Sellegipoolest, nii nagu korra ka varem (ca aasta tagasi), kui sarnase 
palvega Teie poole pöördusin, siis palun ka seekord mõistmist – selleks, et 
langetada otsus, kas üldse on võimalik ja mõistlik sõlmida asjaõiguslik 
notariaalne ostu-müügileping ja soetada väikese jaekaupluse rajamiseks 
osaliselt kõnesolev kinnistu või mitte, oleks ülimalt oluline teada 
esialgset hinnangut, mis tingimustel on selles asukohas liikluslahenduse 
mõttes võimalik neid plaane ellu viia. Näiteks juhul, kui Transpordiamet 
näeb, et tarvis on teha väga kulukaid investeeringuid tee-ehitusse või 
liikluslahenduse ümberkujundamisse, siis muutub poehoone rajamise kavatsus 
ebamõistlikuks vms.

Viidatud juhul aasta tagasi soostusite Te esmast hinnangut andma ja sellest 
oli otsustamisel palju abi. Suur aitäh veelkord! Olen väga tänulik, kui 
olete nõus meid ses suhtes aitama ka nüüd.

Tellisin vastava joonise teede projekteerimise ekspertidelt ja ütlen siirad 
tänusõnad juba ette, kui peate võimalikuks sellega tutvuda ning andma 
esialgse hinnangu seal kujutatud lahendusele.

Lugupidamisega ja tagasiside eest ette tänades

Tarmu Kurm

5090821

AS RRLektus/Meie toidukaubad

PS! Lisan kirjale ka kinnistu omaniku volikirja. Notariaalses volikirjas 
kinnistu omanik Kaspar Kitsnik volitab siinkirjutajat Tarmu Kurm’i, 
isikukood 37703292753, esindama ennast kõikide isikute ja asutuste ees 
kõikides toimingutes ning dokumentide vormistamisel seoses Tartu maakond, 
Elva vald, Tännassilma küla, Õhtu tn 2 asuva kinnistu mõõdistamis- ja 
planeerimistöödega kinnistu jagamiseks, Transpordiametiga liikluskorralduse 
alaste lahenduste läbirääkimistega, projekteerimistingimuste, tehniliste 
tingimuste ja ehituslubade taotlemisega, detailplaneeringu algatamisega ja 
kehtestamisega ning võimalike võrguteenuse pakkujatega läbirääkimiste 
pidamisega.

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avast.com